Робота опорних закладів: Школа молодого вчителя

19.01.2016 17:45

 

14 січня 2016 року в Херсонській спеціалізованій школі  І-ІІІ ступенів №52 з поглибленим вивченням української мови  відбулося  чергове заняття  для молодих  вчителів трудового навчання (технічна та обслуговуюча праця), тема якого «Методи стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання».

            Спільно з вчителями опорного закладу Могилевською О.Б. та Данілушкіним В.В. молоді вчителі розглянули наступні питання: методи стимулювання навчальної діяльності учнів спрямовані на формування позитивних мотивів учіння, що стимулюють пізнавальну активність і сприяють збагаченню навчальною інформацією  (методи формування пізнавальних інтересів та методи стимулювання обов'язку і відповідальності в навчанні).


 

Будь-яка діяльність здійснюється більш ефективно і забезпечує якісні результати, якщо при цьому в особистості є сильні, яскраві, глибокі мотиви, які викликають бажання діяти активно, сповна, переборюючи неминучі труднощі, несприятливі умови та інші обставини, наполегливо просуваючись до визначеної мети. З мотивацією діяльності тісно пов'язано її стимулювання. Стимулювати — означає спонукати, давати поштовх, імпульс думки, почуття і дії. З метою підвищення і зміцнення впливу на особистість школяра тих чи інших факторів використовуються різноманітні методи стимулювання, серед яких найпоширенішими є змагання, пізнавальні ігри, заохочення, покарання та ін.